Reviews


Hieronder zijn de ervaringen van mijn klanten te vinden!

Mirthe & Silver


Ik heb een super leuke fotoshoot gehad met Evie! De foto’s zijn erg mooi geworden, ben er echt heel blij mee! Voor herhaling vatbaar!!

Abby & Ollie


Een paar weken geleden hadden wij een spontane bloesem foto shoot met Evie. En wat zijn wij blij met het resultaat! 


Met wat geduld en een heel schattig stel mag het eind resultaat er echt wel zijn. Ollie en Abby schitteren samen tussen de mooie bloesembomen en het eind resultaat hangt al vergroot aan de muur. Hartstikke bedankt Evie! Super leuk!

Manon & Tangelo


Ik had een fotoshoot gewonnen. We hebben alles goed kunnen regelen, omdat ik best wel ver woon. De fotoshoot zelf was ook heel leuk! We hadden samen leuke ideeën en we maakte het leuk!

Manon & Tesla


De shoot met Evie was echt super! Fijn contact vooraf waarbij alles bespreekbaar was. En tijdens de shoot begeleidde ze mij op een hele prettige manier met hoe mijn paard moest staan, hoe ik moest staan en kwam ze ook met leuke ideeën voor poses etc. Het resultaat mag er ook zeker zijn! Ik ben mega tevreden over Evie als fotograve en haar foto's🤩

Noa & Raven


Ik ben Heel blij met mijn foto's. Super fijn dat je naar een door mij gekozen locatie bent gekomen. Je hebt mij en mijn paard mooi in beeld gezet. Dank je 🐴

Evy & haar paarden


Ik ben heel blij met de foto’s zijn heel netjes bewerkt Evie had heel veel geduld en dat was heel fijn.

Larissa & Ulke & Betsy & Vito


Laatst een leuke fotoshoot gehad. Erg fijne fotograaf welke echt de tijd neemt. De foto's zijn uiteindelijk supermooi bewerkt!

Het contact was ook super.


Ik ben heel blij met de foto's.

Voorbeeld


Dit is een voorbeeld.